GeoPark Papuk

• najviša točka: 913 m
  • ukupno uspona: 449 m

Opis staze:

Sa izletišta Jankovac prema mostu (3 min) pored ceste Velika – Slat. Drenovac. Na mostu lijevo i makadamskom cesto oko 2 km u smjeru Velike. Na lijevoj strani ceste je izvor i tu napustiti cestu te desno, preko potoka, strmo uzbrdo oko 15 min do groblja iz drugog svjetskog rata. Markacijom još 5-6 min. i nailazi se na šumsku makadamsku cestu gdje je i raskrižje planin. putova. Preko ceste i polu lijevo za Ivačku glavu. (desno je put za Slat. Drenovac). Dalje 5 min. do prosjeke i lijevo za Ivačku glavu (desno je markacija za Slat. Drenovac).

Nakon par minuta opet se nailazi na zavoj makadamske ceste ali naš put vodi još 50 metara do vojne makadamske ceste koju prelazimo (desno markiranom vojnom cestom se ide u pravcu vojne baze i do odvojka za Zvečevo). Kroz šumu i preko kamene glavice do prosjeke koja vodi: još 10 min. strmo na Ivačku glavu (lijevo je markacija za Anđinu baraku i Nevoljaš). Sa Ivačke glave odlaze planinarski putovi; južno za Veliku preko izvora Veličanke i jugozapadno za Mališćak i Zvečevo.

Preuzimanje:

360 panorame

Posjetite neke od najatraktivnijih lokacija u Geoparku uz pomoć ovih panorama.

Publikacije

Više o parku saznajte kroz publikacije u pdf obliku kojeg možete preuzeti s ove stranice.

Biciklističke i planinarske staze

Doživite Papuk aktivno, kroz planinarenje i biciklizam.