GeoPark Papuk

• najviša točka: 825 m
  • ukupno uspona: 370 m

Opis staze:

Na izletištu Jankovac postoji staza za osobe s posebnim potrebama. Ona se proteže od geološkog stupa uz zapadnu obalu oba jezera do izvora jankovačkog potoka. Krene se tom stazom i nakon 3 minute hoda skrene se desno na makadamsku cestu koja se penje prema bivšoj skijaškoj stazi. Hodajući tom cestom nakon pet minuta nailazimo na raskrižje (desno se odvaja planinarski put „preko Mrcine“ u Veliku) ali mi dalje zadržavamo kretanje po makadamskoj cesti. Od spomenutog raskrižja do novog ima oko 5-7 min pješačenja. Na rasrkrižju se lijevo (sjevero-istok) odvaja makadamska cesta za M. Radetinu (neoznačeno, za grad Klak i naselje Slat. Drenovac). Mi ćemo poludesno i nakon manje od 10 minuta naići ćemo desno na ulaz za šumski zemljani put. Njime oko 7-8 min. i stižemo na veće raskrižje šumskih i markiranih planinarskih putova (put pravo je na jug za Jezerce, a u pravcu sjeverozapada tj. desno je prosjekom Majerovih livada na Nevoljaš i/ili Anđinu baraku) koje se naziva „Šareni stup“.

Na tom raskrižju u pravcu jugoistoka nastavljamo putem vododjelnice i zaraslih grebenskih krčevina koji traje oko 20 minuta hoda do raskrižja Šeogreb. (Na raskrižju se jedan put desno odvaja kroz borovu šumu do planin. kuće Trišnjica) Nastavljamo ravno (putem ćemo naići na još dva desna odvojka za Trišnjicu i Veliku) i za oko 2o min. smo na raskrižju. Tu skrećemo desno (pravo je za Kapavac, Orahovicu) i za dvije minute smo kod kote Češljakovački vis. Produživši još 3 min. doći ćemo do vidikovca s kojega se pruža pogled prema jugu (Požeška kotlina). Trenutno je šuma zaklonila vidik pa se mogu vidjeti samo vrhovi Požeške gore i kada je dobra vidljivost planine u Bosni i Hercegovini. Opisani put cijelo vrijeme vodi trasom Slavonskog planinarskog puta (SSP). Češljakovački vis je kontrolna točka SPP-a i Hrvatske planinarske obilaznice.

Preuzimanje:

360 panorame

Posjetite neke od najatraktivnijih lokacija u Geoparku uz pomoć ovih panorama.

Publikacije

Više o parku saznajte kroz publikacije u pdf obliku kojeg možete preuzeti s ove stranice.

Biciklističke i planinarske staze

Doživite Papuk aktivno, kroz planinarenje i biciklizam.